Polub i udostępnij:

Na to kluczowe pytanie odpowiada w programie 20m2 Łukasza (prowadzący Łukasz Jakóbiak) Łukasz Milewski.

Pytanie o tyle ważne, ponieważ dotyczy każdej branży niezależnie od tego co robisz, co planujesz zrobić i o czym marzysz, ale boisz się te marzenia realizować.

Obydwaj Łukasze pokazują to swoimi działaniami, że w życiu nie ma rzeczy niemożliwych i dzięki wideo, które Ci dzisiaj udostępniam mam nadzieję, że będzie Ci łatwiej i ruszysz z werwą do działania.

W krótkim wstępie kilka informacji o programie 20m2 Łukasza i jego Twórcy.

Talk-show w nowej konwencji jest odpowiedzią na blichtr wywiadów i sesji, gdzie problemy znikają a rzeczywistość staje się gładka i piękna. Główną ideą jest pokazanie prawdziwych rozmów z prawdziwymi ludźmi. Właśnie dlatego goście zapraszani są do prywatnej, 20-metrowej kawalerki a nie dużego studia i nagrywani kamerką z telefonu komórkowego – bez retuszu, make-upu i stylisty.

 

Łukasz Jakóbiak, twórca 20 m² Łukasza jest 30-letnim absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. Stworzył ten program, bo wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych. Chciał pokazać, że można zaprosić do siebie, do kawalerki znane osoby i szczerze porozmawiać z nimi na tematy, które niechętnie poruszają

Z wideo dowiesz się kim jest Łukasz Milewski i dlaczego to akurat on odpowiada na pytanie:

Dlaczego nie odnosisz sukcesu?

Link do spotkania z Nickiem Vujicicem

Jestem pewien, że po tym wideo i spotkaniu z Nickiem wielu zacznie swoje życie od nowa i zacznie działać. Nawet jakby to miał być tylko 1% z osób, które zobaczą to wideo i pojawią się na spotkaniu z Nickiem Vujicicem to i tak warto promować zarówno ten film jak i Event Nicka Vujicica.

Przeczytaj inne:
Jak oszczędzać na telefonie – a może i zarabiać?

Sieci komórkowe co raz bardziej zażarcie walczą o klienta wprowadzając coraz ciekawsze promocje, rabaty, oferty łączone.....czy też nowych operatorów wirtualnych (MNVO). Promocje i rabaty tego chyba tłumaczyć nie trzeba, jest tego wszędzie pełno, dlatego wielu z nas po prostu ich nie zauważa. Za każdym rogiem sprzedawcy próbują złapać klienta na...

Zamknij